Nivelul provocarilor pe care sistemul nervos trebuie sa le suporte este intr-o continua crestere. O demonstreaza cifrele oficiale care arata ca 1 european din 3 are probleme sau sufera de afectiuni neurologice si psihiatrice, de la insomnie pana la dementa.
Tot mai multi cercetatori trag semnale de alarma cu privire la administrarea si continutul alimentatiei, nivelul si diversitatea radiatiilor la care suntem expusi, ambele in crestere, anumite elemente specifice legate de poluare, utilizarea drogurilor, abuzul de medicamente, suprautilizarea computerului si in general a imaginii, in dauna cuvantului, cu efecte negative asupra remodelarii circuitelor cerebrale; cresterea continua a stresului cu deteriorarea si simplificarea relatiilor interumane, intr-un mediu supracompetitiv, doar intr-o succinta enumerare.
Si in Romania, incidenta bolilor neurologice este foarte mare, pe primul loc situandu-se accidentul vascular cerebral (AVC). Urmatoarele locuri in domeniul neuroregenerarii sunt ocupate de boala Alzheimer, dar si de boala Parkinson.
"Romania se afla printre tarile cu cel mai mare risc de accidente vasculare. In plus, imbatranirea populatiei aduce cu sine un risc crescut pentru tulburarile cognitive, ce au drept consecinta finala, dementa. Pentru toate acestea si multe altele cercetarea incearca sa vina cu solutii practice", a declarat Prof. Dr Dafin Muresanu, presedinte al Societatii de Neurologie din Romania (SNR) si presedintele Societatii pentru Studiul Neuroprotectiei si Neuroplesticitatii (SSNN).
Solutii exista, iar rezultatele cercetarilor continue in domeniul neuroreabilitarii sunt prezentate si in cadrul celui de-al doilea Congres European de Neuroreabilitare, care are loc la Bucuresti, in perioada 26-28 iunie.
Congresul este orientat predominant spre practica clinica, dar va avea si o importanta componenta educationala. Totodata, plansa acestui Congres este completata de conferintele anuale ale Scolii Internationale de Vara a SSNN, ce vor avea loc in perioada 30 iunie-4 iulie, la Eforie Nord.
Ce pot face oamenii pentru a-si pastra cat mai mult capacitatea functionala a creierului?
"In primul rand, sa priveasca organismul ca un tot, somatic si spiritual, sa nu se indeparteze de natura, sa se alimenteze echilibrat, sa comunice intre ei nemijlocit, cat mai mult si pozitiv, sa mentina o activitate cognitiva rezonabila timp cat mai indelungat (in special cititul) sa isi controleze cu ajutorul medicului factorii major de risc vascular si degenerativ, sa desfasoare activitate fizica moderata, dar constanta", a mai punctat presedintele SNR.
Starea psihologica generala si starea de tensiune in care oamenii traiesc si stresul de zi cu zi sunt factori de risc pentru toate bolile si in special pentru bolile neurologice.
S-a estimat ca aproximativ 83 de milioane de oameni sufera de boli neuro-psihice, dar si acest numar subestimeaza numarul real al pacientilor, avand in vedere faptul ca au fost luate in considerare doar persoanele sub 65 de ani.
Afectiunile neuro-psihice determina 19% din cazurile cu dizabilitati, comparativ cu procentul de dizabilitati secundare afectiunilor cardio-vasculare-4%. Dintre acestea cele mai severe sunt: tulburarea depresiva (5,6% din DALY), dependenta etanolica(3,3%), automutilarile (2%), boala Alzheimer si alte demente (2%).
Afectiunile neurologice si psihiatrice sunt, de departe, cele mai frecvente afectiuni cronice. Sunt principala cauza care determina ani traiti cu dizabilitate (years lived with disability-YLD)- 39,7% din cazuri.
Rata YLD/100.000 persoane a ramas constanta in timp, dar a crescut constant cu varsta. Prevalenta celor mai comune cauze ale YLD: tulburarile mentale si de comportament, bolile musculo-scheletale, nu a scazut. Tulburarile depresive determina singure 12,4% din YLD, dependenta de alcool -6,8%, boala Alzheimer si alte demente-3,9% iar schizofrenia si tulburarile bipolare - 2,3% din YLD.
Bolile neuropsihice determina cheltuieli importante din partea sistemelor de sanatate, in 2010 alocandu-se 798 miliarde de euro pentru aceste patologii. Mare parte din aceasta suma e reprezentata de cheltuieli directe (37% costuri de ingrijire medicala, 23% cheltuieli ne-medicale) iar 40% sunt pierderi datorate slabei reintegrari profesionale.
apetit, diverse, informatii utile, mancare, molecule, noutati, oameni, oboseala, sanatate, somn, stiinta
Lipsa somnului ne deschide apetitul de mancare?
Oamenii de ştiinţă au demonstrat de ce mâncarea arată atât de bine după un somn scurt şi de ce ne pare atât de tentantă.
Cercetătorii din cadrul Universităţii Chigaco au descoperit că tinerii adulţi care au dormit doar patru ore şi jumătate într-o noapte aveau un nivel ridicat al moleculei 2-arachidonoilglycerol (2-AG) în sânge. Acest tip de moleculă are ca rol deteminarea apetitului unui individ.
"Expermientele anterioare au arătat cum lipsa de somn duce la creşterea senzaţiei de foame şi a apetitului. Mecanismul ce determină hrănirea în exces după un somn neadecvat ar putea fi explicat de creşterea moleculei 2-arachidonoilglycerol", a declarat Erin Hanlon, unul dintre cercetători.
Mai mult decât atât, cercetătorii au declarat că în urma acestui experiment ar putea înţelege şi mai bine de ce obesitatea este legat de lipsa de somn.
Studiul realizat de către Universitatea din Chicago a inclus nouă subiecţi cu o vârtstă medie de 23 de ani. Participanţii au luat parte la două experimente ce au avut loc la o lună distanţă unul de celălalt şi care presupuneau ca ei să doarmă câte şase nopţi într-un laborator experimental.
În prima etapă, aceştia au dormit câte opt ore şi jumătate pe noapte, în timp ce în a doua parte a testului tinerii participanţi au fost nevoiţi să doarmă doar patru ore şi jumătate pe noapte.
După cea de-a doua noapte petrecută în laborator, cercetătorii au recoltat sânge şi au observat că în prima etapă din test nivelul moleculei 2-AG avea un nivel normal. În cadrul etapei cu numărul doi, în urma studierii aceleiaşi molecule s-a constatat că nivelul acesteia în sânge era mai ridicat chiar şi decât în perioada prânzului.
În urma acestui test s-a constat şi faptul că hormonul ghrelin care se ocupă de senzaţia de foame avea un nivel ridicat în cazul persoanelor care au avut o noapte mai puţin odihnitoare.
Cercetătorii din cadrul Universităţii Chigaco au descoperit că tinerii adulţi care au dormit doar patru ore şi jumătate într-o noapte aveau un nivel ridicat al moleculei 2-arachidonoilglycerol (2-AG) în sânge. Acest tip de moleculă are ca rol deteminarea apetitului unui individ.
"Expermientele anterioare au arătat cum lipsa de somn duce la creşterea senzaţiei de foame şi a apetitului. Mecanismul ce determină hrănirea în exces după un somn neadecvat ar putea fi explicat de creşterea moleculei 2-arachidonoilglycerol", a declarat Erin Hanlon, unul dintre cercetători.
Mai mult decât atât, cercetătorii au declarat că în urma acestui experiment ar putea înţelege şi mai bine de ce obesitatea este legat de lipsa de somn.
Studiul realizat de către Universitatea din Chicago a inclus nouă subiecţi cu o vârtstă medie de 23 de ani. Participanţii au luat parte la două experimente ce au avut loc la o lună distanţă unul de celălalt şi care presupuneau ca ei să doarmă câte şase nopţi într-un laborator experimental.
În prima etapă, aceştia au dormit câte opt ore şi jumătate pe noapte, în timp ce în a doua parte a testului tinerii participanţi au fost nevoiţi să doarmă doar patru ore şi jumătate pe noapte.
După cea de-a doua noapte petrecută în laborator, cercetătorii au recoltat sânge şi au observat că în prima etapă din test nivelul moleculei 2-AG avea un nivel normal. În cadrul etapei cu numărul doi, în urma studierii aceleiaşi molecule s-a constatat că nivelul acesteia în sânge era mai ridicat chiar şi decât în perioada prânzului.
În urma acestui test s-a constat şi faptul că hormonul ghrelin care se ocupă de senzaţia de foame avea un nivel ridicat în cazul persoanelor care au avut o noapte mai puţin odihnitoare.
diverse, imagini, incredibil, news, oameni, pamantul, publicare, satelit, stiinta, Terra, vegetatie, verde
Cum se vede planeta verde din satelit
Oamenii de ştiinţă au publicat noi imagini realizate din satelit în care au surprins zonele înverzite de pe Terra.
Folosind senzorul VIIRS al satelitului NASA/NOAA Suomi NPP, experţii au colectat informaţii în perioada aprilie 2012 - aprilie 2013, în scopul de a crea un nou index al vegetaţiei prin care să identifice cât din energia soarelui este absorbită de viaţa de pe pământ şi cât din ea este reflectată înapoi în spaţiu.
Imaginile (care, de fapt, formează o hartă interactivă ce poate fi accesată aici) rezultate arată zonele de pe planetă unde vegetaţia este luxuriantă, dar şi suprafeţele sterpe, inclusiv deşerturi, vârfuri înzăpezite şi arii urbane.
Folosind tehnici de imagistică cu infraroşu, satelitul NOAA este capabil să facă deosebirea între vegetaţie, roci şi alte elemente mai bine ca alţi sateliţi. Acest lucru le permite oamenilor de ştiinţă să îmbunătăţească acurateţea modelelor meteorologice şi să înţeleagă schimbările produse la nivelul vegetaţiei în funcţie de sezon.
Aceste mici schimbări au potenţialul de a ajuta la detectarea nivelurilor de lemne care ar putea provoca incendii în păduri, dar şi la informarea cu privire la eventualele secete şi chiar epidemii de malarie.
Folosind senzorul VIIRS al satelitului NASA/NOAA Suomi NPP, experţii au colectat informaţii în perioada aprilie 2012 - aprilie 2013, în scopul de a crea un nou index al vegetaţiei prin care să identifice cât din energia soarelui este absorbită de viaţa de pe pământ şi cât din ea este reflectată înapoi în spaţiu.
Imaginile (care, de fapt, formează o hartă interactivă ce poate fi accesată aici) rezultate arată zonele de pe planetă unde vegetaţia este luxuriantă, dar şi suprafeţele sterpe, inclusiv deşerturi, vârfuri înzăpezite şi arii urbane.
Folosind tehnici de imagistică cu infraroşu, satelitul NOAA este capabil să facă deosebirea între vegetaţie, roci şi alte elemente mai bine ca alţi sateliţi. Acest lucru le permite oamenilor de ştiinţă să îmbunătăţească acurateţea modelelor meteorologice şi să înţeleagă schimbările produse la nivelul vegetaţiei în funcţie de sezon.
Aceste mici schimbări au potenţialul de a ajuta la detectarea nivelurilor de lemne care ar putea provoca incendii în păduri, dar şi la informarea cu privire la eventualele secete şi chiar epidemii de malarie.
bere, Ciucas, concurs 2013, diverse, news, noutati, premii, promotie, www.bereciucas.ro
Concurs Ciucas 2013
Cumpara Bere Ciucas in perioada 1.07.2013 – 30.09.2013, uita te sub capac si poti castiga pe loc:
* una din cele 10 Dacia Logan
* 100.000 baxuri cu bere
Daca ai castigat suna la 021.207.00.50 (tarif normal)
Detalii in magazine, pe etichetele de bere Ciucas si pe www.bereciucas.ro
* una din cele 10 Dacia Logan
* 100.000 baxuri cu bere
Daca ai castigat suna la 021.207.00.50 (tarif normal)
Detalii in magazine, pe etichetele de bere Ciucas si pe www.bereciucas.ro
2013, concurs 2013, diverse, news, promotie, unde introduc codul winston, winston, www.yournewstyle.ro, www.yournewstyle.ro introdu codul winston, yournewstyle.ro concurs winston 2013
Concurs Winston introdu codul
Iaca a venit si vara, sezonul promotiilor, iar Winston este cel care da startul.
Cumpara orice pachet de Winston participant la promotia "Your New Style" (Winston XStyle si Winston Fresh XSpression) si cere talonul razuibil. Dupa razuire vei gasi un cod unic alfanumeric pe care trebuie sa il introduci pe www.yournewstyle.ro pentru a intra in cursa premiilor. Daca nu ai acces la internet, poti inscrie codul in concursul Winston "Your New Style", prin SMS la 1782.
Premii garantate:
-la patru coduri corecte introduse pe www.yournewstyle.ro primesti garantat un pachet de Winston
Lista magazinelor ce detin taloane razuibile se gaseste pe www.yournewstyle.ro/pdf/regulament.php.
Promotia se desfasoara in perioada 17 iunie - 01 septembrie 2013.
Pentru mai multe detalii dar si pentru a introduce codul unic Winston "Your New Style" intra pe www.yournewstyle.ro.
creier, informatii utile, magie, magie iluzionism, mecanisme pacalire creier, news, noutati, secrete, secrete magie, trucuri
Cum e pacalit creierul de magie
Toti suntem fascinati de magie, dar s-a demonstrat deja ca aceasta arta foloseste principii neuro-stiintifice pentru a ne pacali creierul. Cum functioneaza mai exact aceste mecanisme si de ce putem fi atat de usor prinsi in iluziile care par atat de reale?
Iata caile prin care magia pacaleste creierul, conform Listverse.
Concentrarea
Creierul uman nu a fost conceput astfel incat sa se poata concentra asupra a doua lucuri, in acelasi timp, iar magicienii profita din plin de acest fapt. Asadar, cand toata atentia este captata de un singur lucru, celelalte aspecte ale cadrului raman "neacoperite".
Asta le permite magicienilor sa faca miscari altfel evidente, dar de neobservat pentru public, cel care se concentreaza asupra unui singur element principal.
Viitorul, prezis gresit
Creierul anticipeaza unele evenimente pe baza altora, care s-au intamplat deja. Cadrul memorie-predictie este deseori adus in atentia creierului, astfel incat concentrarea scade tocmai pentru ca anticipam ce se va intampla.
Cand un magician pune o minge intr-o cana doar ca obiectul sa dispara cand recipientul este intors, suntem mirati la final tocmai pentru ca rezultatul nu a fost cel anticipat de noi.
Liberul arbitru
Cand trebuie sa alegem o carte, rareori facem selectia la intamplare. De obicei, magicianul alege pentru noi, fara stirea noastra. In cadrul multor trucruri cu carti, de exemplu, alegerea ne este fortata, in sensul ca magicianul face ceva, mental sau fizic, pentru a ne determina sa alegem o anumita carte.
Deseori, chiar si dupa ce ni se explica acest truc, creierul nostru respinge varianta aceasta, in favoarea celei legate de propria decizie, neputand accepta ca a fost manipulat.
Creierul nu accepta faptul ca i s-a indus sa faca ceva si, deseori, omite detaliile care ar demonstra acest fapt.
Completarea spatiilor goale
Femeia taiata de la jumatate este un truc vechi de cand lumea. Se pare ca raspunsul este foarte simplu: capul dintr-o cutie nu ii apartine persoanei din cealalta cutie. Cu toate astea, creierul se incapataneaza sa creada asta, continuitatea fiind unul dintre principiile sale de baza.
Cand vede un cap in aliniere cu niste picioare presupune ca e vorba de un corp intreg, apartinand aceleiasi persoane. Creierul nostru foloseste ceea ce poate vedea pentru a completa o imagine, iar astfel scopul magicianului este atins.
Schimbarea
Daca te uiti la un obiect de doua ori intr-un interval scurt de timp, cu greu vei observa schimbarile minore. De fapt, creierul nostru nu este prea eficient in privinta acestor transformari. Ba mai mult, creierul s-a invatat sa judece ca fiind neimportante schimbarile minore, insa in cadrul unui numar de magie, acestea pot face diferenta.
Niciodata nu observam micile schimbari pana cand magicianul nu ne directioneaza atentia catre ele.
Creierul nostru are ego
Datorita unui fenomen numit "disonanta cognitiva", creierul va gasi pretexte doar pentru a oferi sens unor evenimente. Creierul se va forta sa justifice anumite contexte daca nu s-au intamplat asa cum ne-am fi asteptat. In cazul magiei lucrurile stau cu totul altfel.
Se ajunge intr-un punct in care, indiferent cat de tare incearca, creierul nu poate explica evenimentele vazute. De aici provine si senzatia de uimire atunci cand vedem un truc de magie.
Vedem sau e inchipuire?
Probabil cunosti numerele de iluzionism in care te uiti fix la o imagine neagra apoi la un perete alb doar pentru a-ti da seama ca imaginea inca exista in viziunea ta. De fapt, creierul tau inca vede ceva la scurt timp dupa ce imaginea s-a dus. Un magician se poate folosi de asta cand schimba un obiect dintr-o mana in alta, de exemplu.
Acea secunda in plus, in care tie ti se pare ca imaginea de baza inca exista, ii este de mare ajutor.
Creierul tau iubeste lucrurile noi
Creierul se opreste asupra tuturor evenimentelor noi, rapide, interesante, al caror deznodamant este greu de prezis. Un porumbel care iese dintr-o palarie va avea parte de toata atentia ta, la fel ca si o miscare rapida, curbata. Magicienii stiu asta si vor folosi toate miscarile pe care creierul tau nu le va putea ignora
Creierul tau adora sa fie cucerit
Multi magicieni folosesc umorul in cadrul numerelor lor tocmai pentru a incanta publicul. Farmecul si carisma au un efect chimic asupra creierului. Cand ne amuzam la spusele magicienilor, chiar si atunci cand trucurile nu sunt reusite din prima incercare, se elibereaza oxitocina, hormonul care sporeste socializarea si cooperarea.
Asta inseamna ca vei fi mai putin critic si suficient de entuziasmat incat sa ratezi cateva detalii, atentia fiindu-ti captata de chipul magicianului.
Iata caile prin care magia pacaleste creierul, conform Listverse.
Concentrarea
Creierul uman nu a fost conceput astfel incat sa se poata concentra asupra a doua lucuri, in acelasi timp, iar magicienii profita din plin de acest fapt. Asadar, cand toata atentia este captata de un singur lucru, celelalte aspecte ale cadrului raman "neacoperite".
Asta le permite magicienilor sa faca miscari altfel evidente, dar de neobservat pentru public, cel care se concentreaza asupra unui singur element principal.
Viitorul, prezis gresit
Creierul anticipeaza unele evenimente pe baza altora, care s-au intamplat deja. Cadrul memorie-predictie este deseori adus in atentia creierului, astfel incat concentrarea scade tocmai pentru ca anticipam ce se va intampla.
Cand un magician pune o minge intr-o cana doar ca obiectul sa dispara cand recipientul este intors, suntem mirati la final tocmai pentru ca rezultatul nu a fost cel anticipat de noi.
Liberul arbitru
Cand trebuie sa alegem o carte, rareori facem selectia la intamplare. De obicei, magicianul alege pentru noi, fara stirea noastra. In cadrul multor trucruri cu carti, de exemplu, alegerea ne este fortata, in sensul ca magicianul face ceva, mental sau fizic, pentru a ne determina sa alegem o anumita carte.
Deseori, chiar si dupa ce ni se explica acest truc, creierul nostru respinge varianta aceasta, in favoarea celei legate de propria decizie, neputand accepta ca a fost manipulat.
Creierul nu accepta faptul ca i s-a indus sa faca ceva si, deseori, omite detaliile care ar demonstra acest fapt.
Completarea spatiilor goale
Femeia taiata de la jumatate este un truc vechi de cand lumea. Se pare ca raspunsul este foarte simplu: capul dintr-o cutie nu ii apartine persoanei din cealalta cutie. Cu toate astea, creierul se incapataneaza sa creada asta, continuitatea fiind unul dintre principiile sale de baza.
Cand vede un cap in aliniere cu niste picioare presupune ca e vorba de un corp intreg, apartinand aceleiasi persoane. Creierul nostru foloseste ceea ce poate vedea pentru a completa o imagine, iar astfel scopul magicianului este atins.
Schimbarea
Daca te uiti la un obiect de doua ori intr-un interval scurt de timp, cu greu vei observa schimbarile minore. De fapt, creierul nostru nu este prea eficient in privinta acestor transformari. Ba mai mult, creierul s-a invatat sa judece ca fiind neimportante schimbarile minore, insa in cadrul unui numar de magie, acestea pot face diferenta.
Niciodata nu observam micile schimbari pana cand magicianul nu ne directioneaza atentia catre ele.
Creierul nostru are ego
Datorita unui fenomen numit "disonanta cognitiva", creierul va gasi pretexte doar pentru a oferi sens unor evenimente. Creierul se va forta sa justifice anumite contexte daca nu s-au intamplat asa cum ne-am fi asteptat. In cazul magiei lucrurile stau cu totul altfel.
Se ajunge intr-un punct in care, indiferent cat de tare incearca, creierul nu poate explica evenimentele vazute. De aici provine si senzatia de uimire atunci cand vedem un truc de magie.
Vedem sau e inchipuire?
Probabil cunosti numerele de iluzionism in care te uiti fix la o imagine neagra apoi la un perete alb doar pentru a-ti da seama ca imaginea inca exista in viziunea ta. De fapt, creierul tau inca vede ceva la scurt timp dupa ce imaginea s-a dus. Un magician se poate folosi de asta cand schimba un obiect dintr-o mana in alta, de exemplu.
Acea secunda in plus, in care tie ti se pare ca imaginea de baza inca exista, ii este de mare ajutor.
Creierul tau iubeste lucrurile noi
Creierul se opreste asupra tuturor evenimentelor noi, rapide, interesante, al caror deznodamant este greu de prezis. Un porumbel care iese dintr-o palarie va avea parte de toata atentia ta, la fel ca si o miscare rapida, curbata. Magicienii stiu asta si vor folosi toate miscarile pe care creierul tau nu le va putea ignora
Creierul tau adora sa fie cucerit
Multi magicieni folosesc umorul in cadrul numerelor lor tocmai pentru a incanta publicul. Farmecul si carisma au un efect chimic asupra creierului. Cand ne amuzam la spusele magicienilor, chiar si atunci cand trucurile nu sunt reusite din prima incercare, se elibereaza oxitocina, hormonul care sporeste socializarea si cooperarea.
Asta inseamna ca vei fi mai putin critic si suficient de entuziasmat incat sa ratezi cateva detalii, atentia fiindu-ti captata de chipul magicianului.
concurs, concurs facebook, diverse, heineken, iunie, noutati
Concurs heineken.com/voyage
Pentru a participa la această campanie, consumatorii trebuie să se
înscrie în campanie prin intermediul site-ului www.heineken.com/voyage,
în intervalul 15 - 29 iunie 2013 și să se logheze prin introducerea
numărului de telefon. Ulterior, participantul trebuie să își completeze
un profil, parcurgând următorii pași: să marcheze pe o hartă locul care
l-a impresionat cel mai mult din toate locurile în care a călătorit
(oriunde în lume) și să încarce o poză din respectiva călătorie, să
marcheze pe harta locul pe care și-ar dori cel mai mult să îl viziteze,
să răspundă la un număr de 5 întrebări cu privire la obiceiurile sale de
călătorie, fiecare dintre acestea având 4 variante de răspuns.
Profilurile utilizatorilor vi fi analizate de către un juriu constituit din 3 reprezentanți ai Organizatorului. În funcție de alegerea locațiilor și răspunsurile la întrebări, juriul va alege un număr de 10 finaliști care vor participa la selecția offline.
Selecția offline va avea loc în intervalul 6 - 7 iulie 2013, la București.
Profilurile utilizatorilor vi fi analizate de către un juriu constituit din 3 reprezentanți ai Organizatorului. În funcție de alegerea locațiilor și răspunsurile la întrebări, juriul va alege un număr de 10 finaliști care vor participa la selecția offline.
Selecția offline va avea loc în intervalul 6 - 7 iulie 2013, la București.
cataloage, concurs 2013, concurs oriflame, news, noutati, oriflame, promotie, Roma
Concurs Oriflame 2013
Dacă devii client direct/consultant Oriflame și plasezi o comandă în
valoare de 250 lei cumulat (preț de catalog) în perioada concursului,
respectiv 17 iunie - 8 septembrie poți câștiga o excursie de doua
persoane la Roma. Câștigătorii vor avea incluse cazarea și transportul
cu avionul, până la 700 euro (cu TVA inclus)/doua persoane.
Comanda de 250 de lei echivalează cu primul pas din Programul de bun venit; Comanda poate fi plasata personal pe site-ul www.oriflame.ro sau prin sponsorul alocat automat în momentul completării datelor de înregistrare din formularul de pe site-ul www.oriflame.ro. Concursul se va desfasura pe perioada valabilitatii cataloagelor Oriflame C9/2013, C10/2013, C11/2013 si C12/2013 – 17 iunie 2013 – 08 septembrie 2013.
Comanda de 250 de lei echivalează cu primul pas din Programul de bun venit; Comanda poate fi plasata personal pe site-ul www.oriflame.ro sau prin sponsorul alocat automat în momentul completării datelor de înregistrare din formularul de pe site-ul www.oriflame.ro. Concursul se va desfasura pe perioada valabilitatii cataloagelor Oriflame C9/2013, C10/2013, C11/2013 si C12/2013 – 17 iunie 2013 – 08 septembrie 2013.
bere, ClipedeLegenda, concurs, conurs 2013, diverse, facebook, noutati, promotie, Staropramen
Concurs Staropramen 2013 pe facebook
Perioada de desfasurare a campaniei: 13 iunie 2013 – 7 iulie 2013
Orice persoana care indeplineste cerintele prevazute la Sectiunea 4 de mai sus poate participa la
prezenta Campanie, prin doua moduri, dupa cum urmeaza:
1. Accesand aplicatia de Facebook care se gaseste pe pagina de Facebook Staropramen
apps.facebook.com/ClipedeLegenda -> utilizatorii trebuie sa descarce o fotografie in
conformitate cu tema a saptamanii mentionata in aplicatie la inceputul fiecarei saptamani;
Prin intermediul Instagram (aplicatie pentru smartphones, disponibila prin descarcare din AppStore
sau GooglePlay) ->utilizatorii trebuie sa urce o fotografie conform cu tema saptamanii (vor fi
acelasi teme saptamanale atat pentru aplicatia Facebook cat si pentru Instagram) in aceasta
aplicatie si adaugand in descrierea acesteia hashtag-ul #clipedelegenda
Saptamanal
-> Un six-pack de bere Staropramen, pentru fiecare dintre 3 cele mai votate poze ale
saptamanii
-> O bicicleta pentru cea mai reusita fotografia a saptamanii – aceasta fotografie va fi
desemnata prin media ponderata intre voturile utilizatorilor si decizia juriului, in
urmatoarea proportie: 40% voturi – 60% decizia juriului (se vor lua in calcul toate
fotografiile urcate si votate in aplicatie in saptamana respectiva)
Un aparat foto profesional pentru cea mai reusita fotografie urcata pe toata perioada campaniei
-> aceasta fotografie va fi desemnata castigatoarea in urma deciziei juriului specializat, dintre
toate pozele urcate in perioada campaniei, indiferent de numarul de voturi acumulate.
Castiga un aparat foto, o bicicleta sau un six pack de bere
Orice persoana care indeplineste cerintele prevazute la Sectiunea 4 de mai sus poate participa la
prezenta Campanie, prin doua moduri, dupa cum urmeaza:
1. Accesand aplicatia de Facebook care se gaseste pe pagina de Facebook Staropramen
apps.facebook.com/ClipedeLegenda -> utilizatorii trebuie sa descarce o fotografie in
conformitate cu tema a saptamanii mentionata in aplicatie la inceputul fiecarei saptamani;
Prin intermediul Instagram (aplicatie pentru smartphones, disponibila prin descarcare din AppStore
sau GooglePlay) ->utilizatorii trebuie sa urce o fotografie conform cu tema saptamanii (vor fi
acelasi teme saptamanale atat pentru aplicatia Facebook cat si pentru Instagram) in aceasta
aplicatie si adaugand in descrierea acesteia hashtag-ul #clipedelegenda
Saptamanal
-> Un six-pack de bere Staropramen, pentru fiecare dintre 3 cele mai votate poze ale
saptamanii
-> O bicicleta pentru cea mai reusita fotografia a saptamanii – aceasta fotografie va fi
desemnata prin media ponderata intre voturile utilizatorilor si decizia juriului, in
urmatoarea proportie: 40% voturi – 60% decizia juriului (se vor lua in calcul toate
fotografiile urcate si votate in aplicatie in saptamana respectiva)
Un aparat foto profesional pentru cea mai reusita fotografie urcata pe toata perioada campaniei
-> aceasta fotografie va fi desemnata castigatoarea in urma deciziei juriului specializat, dintre
toate pozele urcate in perioada campaniei, indiferent de numarul de voturi acumulate.
Castiga un aparat foto, o bicicleta sau un six pack de bere
2013, brosura Oriflame, Brosura Oriflame C 10, c10, Catalog, iulie, look, news, noutati, online, produse
Brosura Oriflame C10 iulie2013
Vezi acum online brosura Oriflame pentru luna iulie 2013 – Brosura Oriflame C 10 (valabila intre 08 iulie 2013 – 28 iulie 2013):
1 – 2 – 3 VACANTA! Bucura-te de un LOOK PERFECT DE VARA!
Alexandra Stan, bataie, incredibil, manager, Marcel Prodan, monden, news, noutati, stiri interesante, vedete, wow
De ce a batut-o Marcel pe Alexandra Stan?
Impresarul şi managerul Alexandrei Stan, cel care, sâmbătă, a bătut-o pe
aceasta până a desfigurat-o şi a lăsat-o în stare de inconştienţă, s-a
ascuns de toată lumea. Totuşi, un gest făcut de acesta imediat după
izbucnirea scandalului, denotă faptul că se simte vinovat.
Aşa cum declara chiar ieri Alexandra Stan, Marcel Prodan şi ceilalţi membri ai echipei sale de management se ocupau de pagina sa de Facebook. Cu toate acestea, prima activitate a Alexandrei Stan pe site-ul de socializare, după mult timp, a fost mesajul postat e Marcel Prodan, semnat "Alexandra Stan Management", în care se anunţa că a fost vorba despre un accident în care a fost implicată artista.
A doua zi, misterul accidentului a fost elucidat şi astfel s-a aflat că Alexandra a fost bătută crunt tocmai de unul dintre aceia care ar fi trebuit să o ocrotească.
Ce a făcut Marcel Prodan în tot acest timp în care Alexandra povestea cu lux de amănunte la televizor drama prin care a trecut? Bărbatul se ascunde şi chiar a încercat să ştergă orice urmă a existenţei sale. Şi a început cu pagina sa oficială de Facebook. Impresarul şi-a şters contul de pe site-ul de socializare, singurele pagini active la care el are acces fiind pagina oficială a Alexandrei Stan şi aceea a studioului pe care îl conduce.
Aşa cum declara chiar ieri Alexandra Stan, Marcel Prodan şi ceilalţi membri ai echipei sale de management se ocupau de pagina sa de Facebook. Cu toate acestea, prima activitate a Alexandrei Stan pe site-ul de socializare, după mult timp, a fost mesajul postat e Marcel Prodan, semnat "Alexandra Stan Management", în care se anunţa că a fost vorba despre un accident în care a fost implicată artista.
A doua zi, misterul accidentului a fost elucidat şi astfel s-a aflat că Alexandra a fost bătută crunt tocmai de unul dintre aceia care ar fi trebuit să o ocrotească.
Ce a făcut Marcel Prodan în tot acest timp în care Alexandra povestea cu lux de amănunte la televizor drama prin care a trecut? Bărbatul se ascunde şi chiar a încercat să ştergă orice urmă a existenţei sale. Şi a început cu pagina sa oficială de Facebook. Impresarul şi-a şters contul de pe site-ul de socializare, singurele pagini active la care el are acces fiind pagina oficială a Alexandrei Stan şi aceea a studioului pe care îl conduce.
brosura, brosura avon c11 2013, brosura avon campania 11 2013, brosura avon iulie august 2013, catalog avon, catalog avon c11 2013, catalog avon campania 11 2013, catalog avon iulie august 2013
Brosura Avon iulie-august 2013
Brosura Avon Campania 11 iulie-august 2013 completa in format
electronic. Comenzile din catalogul Campaniei C11 vor avea loc in
perioada 25.07.2013-14.08.2013. Pentru a vizualiza catalogul in
fullscreen (mare) dati click pe imagine iar pentru inca o marire, mai
dati un click pe imagine. Ce parere aveti despre produse si preturile
acestora?
Catalog Avon iulie-august 2013:
Catalog Avon iulie-august 2013:
bani, convorbire, credit, diverse, informatii utile, it, noutati, roaming, sms, strainatate, tarif, telefoane, UE
Roamingul va disparea? Convorbiri in strainatate la tarif normal
Uniunea Europeana se pregateste sa desfiinteze tarifele mari din
roaming. De anul viitor, clientii vor putea da si primi apeluri
telefonice, trimite SMS-uri si naviga pe Internet oriunde in UE la
preturi egale cu cele pe care le platesc atunci cand folosesc aceste
servicii in tara lor. Masura face parte dintr-un efort de a crea o
singura piata de telecom in Europa.
27 de comisari europeni au fost de acord, joi, in Bruxelles, ca
proiectul sa se lanseze la timp pentru alegerile europene care au loc in
mai anul viitor, pentru ca tarifele mici sa se aplice de la 1 iulie
2014
In urmatoarele 6 saptamani, oficialii vor schita si publica propunerea.
Daca totul merge bine, in vara anului viitor nu vom mai avea facturi
exagerate la mobil atunci cand vom pleca in vacante sau in calatorii de
afaceri in Uniunea Europeana.
campanie promotionala, concurs 2013, Funky Chefs, informatii utile, news, premii, Pur, trimite sms, www.purparty.ro
Funky Chefs Campanie promotionala Pur 2013
Pentru premiile acordate prin tragere la sorti, promoţia se
desfăşoară pe întreg teritoriul Romaniei, incepand din 27 Mai 2013(ora
00:00:00) si pana in 27 Iulie 2013 (ora 23:59:59)
Perioada desfăşurării promoţiei este 27 Mai 2013 (ora 00:00:00) – 27 Iulie 2013 (ora 23:59:59).
Pentru a participa la această promotie, in cazul premiilor acordate prin tragere la sorti, clienţii trebuie să achiziţioneze din magazinele participante (tinand cont de orarul de functionare al acestora), în timpul perioadei de desfăşurare a promotiei (27 Mai 2013, ora 00:00:00 – 27 Iulie 2013, ora 23:59:59), unul sau mai multe produse detergent de vase apartinand marcii Pur, pe un singur bon fiscal de casa.
Pentru a se inscrie in campanie, clientii au doua posibilitati, si anume:
prin trimiterea unui mesaj text de tip SMS la numarul de SMS 1767, numar cu tarif normal in retelele Orange, Vodafone si Cosmote, care sa contina numele si prenumele complet al participantului, asa cum sunt acestea trecute in actul de identitate. Exemplu de inscriere valida prin SMS: ION POPESCU sau ion popescu;
INSCRIEREA PRIN COMPLETAREA FORMULARULUI ELECTRONIC DE PE SITE-UL www.purparty.ro
Premiile acordate prin tragere la sorti
In cadrul acestei promotii se va acorda prin tragere la sorti un numar total de 5 (cinci) premii, fiecare constand in meniul unei cine pentru aproximativ 8 (opt) persoane.
Meniul cinei va fi pregatit de doi bucatari cunoscuti (denumiti in acest Regulament “Funky Chefs”), si anume Alex Petricean si Bogdan Alexandrescu, chiar in bucataria detinuta de castigator, cu mijloacele si dotarile (aragaz, ustensile si vase folosite in bucatarie, etc.) existente in aceasta bucatarie pe care castigatorul le va pune la dispozitia celor doi bucatari in vederea pregatirii meniului pentru cina.
Valoarea fiecarui meniu oferit ca premiu este de 880 lei
In cadrul acestei promoţii se va acorda prin concurs un numar total de 5 (cinci) premii, fiecare constand in 5 (cinci) sticle de detergent de vase Pur de 900 ml, in valoare de 37,42 lei fara TVA, 46,40 lei TVA inclus (7,48 lei fara TVA, 9,28 lei TVA inclus / sticla).
Perioada desfăşurării promoţiei este 27 Mai 2013 (ora 00:00:00) – 27 Iulie 2013 (ora 23:59:59).
Pentru a participa la această promotie, in cazul premiilor acordate prin tragere la sorti, clienţii trebuie să achiziţioneze din magazinele participante (tinand cont de orarul de functionare al acestora), în timpul perioadei de desfăşurare a promotiei (27 Mai 2013, ora 00:00:00 – 27 Iulie 2013, ora 23:59:59), unul sau mai multe produse detergent de vase apartinand marcii Pur, pe un singur bon fiscal de casa.
Pentru a se inscrie in campanie, clientii au doua posibilitati, si anume:
prin trimiterea unui mesaj text de tip SMS la numarul de SMS 1767, numar cu tarif normal in retelele Orange, Vodafone si Cosmote, care sa contina numele si prenumele complet al participantului, asa cum sunt acestea trecute in actul de identitate. Exemplu de inscriere valida prin SMS: ION POPESCU sau ion popescu;
INSCRIEREA PRIN COMPLETAREA FORMULARULUI ELECTRONIC DE PE SITE-UL www.purparty.ro
Premiile acordate prin tragere la sorti
In cadrul acestei promotii se va acorda prin tragere la sorti un numar total de 5 (cinci) premii, fiecare constand in meniul unei cine pentru aproximativ 8 (opt) persoane.
Meniul cinei va fi pregatit de doi bucatari cunoscuti (denumiti in acest Regulament “Funky Chefs”), si anume Alex Petricean si Bogdan Alexandrescu, chiar in bucataria detinuta de castigator, cu mijloacele si dotarile (aragaz, ustensile si vase folosite in bucatarie, etc.) existente in aceasta bucatarie pe care castigatorul le va pune la dispozitia celor doi bucatari in vederea pregatirii meniului pentru cina.
Valoarea fiecarui meniu oferit ca premiu este de 880 lei
In cadrul acestei promoţii se va acorda prin concurs un numar total de 5 (cinci) premii, fiecare constand in 5 (cinci) sticle de detergent de vase Pur de 900 ml, in valoare de 37,42 lei fara TVA, 46,40 lei TVA inclus (7,48 lei fara TVA, 9,28 lei TVA inclus / sticla).
campanie promotionala, concurs 2013, diverse, news, Nissan, premii, trimite sms, www.sprite.ro
Campanie promotionala Sprite 2013
Campania se va desfasura in perioada: 10 iunie 2013 – 04 august 2013 inclusiv (denumita in continuare “Perioada Campaniei”).
Marcile si ambalajele participante la Campanie, denumite in continuare “Produse Promotionale”,sunt:
a. Marca de bautura carbo -gazoasa “Sprite”in ambalaj de 500ml PET ;1L PET; 2LPET; 2,5LPET
Ambalajele promotionale aferente Produselor Promotionale vor putea fi identificate prin cele 2
elemente definitorii:
a. Etichetele promotionale care vor contine mesajul “Castiga premii care ne fac tot noua reclama”
si textul versiunii scurte a Regulamentului Oficial;
b. Capacele promotionale de culoarea galbena care vor avea tiparit pe partea superioara, in
exterior, mesajul “Cauta sub capac”, si in interior un cod unic alfanumeric format din 8
caractere.
Puteti trimite codul fie prin sms:
Numarul de SMS: 1724 (tarif standard 0.05 Euro per SMS in retelele din Romania: Vodafone, Orange si Cosmote)
WEBSITE: www.sprite.ro
Premii:
* premii pe ora: 3360 Rucsacuri Sprite
* premii pe zi: 56 biciclete Pegas
* Marele premiu: un autoturism Nissan Juke
Trimite codul tau acum
Marcile si ambalajele participante la Campanie, denumite in continuare “Produse Promotionale”,sunt:
a. Marca de bautura carbo -gazoasa “Sprite”in ambalaj de 500ml PET ;1L PET; 2LPET; 2,5LPET
Ambalajele promotionale aferente Produselor Promotionale vor putea fi identificate prin cele 2
elemente definitorii:
a. Etichetele promotionale care vor contine mesajul “Castiga premii care ne fac tot noua reclama”
si textul versiunii scurte a Regulamentului Oficial;
b. Capacele promotionale de culoarea galbena care vor avea tiparit pe partea superioara, in
exterior, mesajul “Cauta sub capac”, si in interior un cod unic alfanumeric format din 8
caractere.
Puteti trimite codul fie prin sms:
Numarul de SMS: 1724 (tarif standard 0.05 Euro per SMS in retelele din Romania: Vodafone, Orange si Cosmote)
WEBSITE: www.sprite.ro
Premii:
* premii pe ora: 3360 Rucsacuri Sprite
* premii pe zi: 56 biciclete Pegas
* Marele premiu: un autoturism Nissan Juke
Trimite codul tau acum
bon fiscal kinder, concurs 2013, concurs kinder intra in joc, kinder semifreddi, news, premii, www.intrainjoc.ro
Campanie promotionala Kinder www.intrainjoc.ro
Achizitioneaza minim 3 produse participante la campanie (oricare dintre
produsele participante - Kinder Pingui, Kinder Felie de Lapte, Kinder
Maxi King), toate pe acelasi bon fiscal, trimite unul sau mai multe
numere de bon fiscal online pe www.intrainjoc.ro completand formularul
de inscriere cu datele tale de contact si numarul bonului. Dupa ce ai
introdus, zarul se va invarti si va decide cat avansezi pe tabla joc.
De fiecare data cand vrei sa dai cu zarul ca sa avansezi, e nevoie sa cumperi alte 3 produse Kinder de la frigider pe acelasi bon si sa trimiti.
Parcurge traseul pentru a castiga jocuri, zmee, ceasuri cu walkie talkie, bonusuri pentru marele premiu( 8 circuite pe cele mai racoroase culmi ale Romaniei) si extra sanse la tragerile la sorti.
Pentru detalii si regulament viziteaza www.intrainjoc.ro
De fiecare data cand vrei sa dai cu zarul ca sa avansezi, e nevoie sa cumperi alte 3 produse Kinder de la frigider pe acelasi bon si sa trimiti.
Parcurge traseul pentru a castiga jocuri, zmee, ceasuri cu walkie talkie, bonusuri pentru marele premiu( 8 circuite pe cele mai racoroase culmi ale Romaniei) si extra sanse la tragerile la sorti.
Pentru detalii si regulament viziteaza www.intrainjoc.ro
auto, masina electrica hibrid, masina zburatoare, masini, news, noutati, stiri interesante, tehnologie, Terrafugia
Vom putea zbura cu masina zburatoare?
Ideea unei masini zburatoare personale a aprins imaginatia multora de-a
lungul timpului. Iar posibilitatea de a evita aglomeratia de pe sosele
este acum cu un pas mai aproape de realitate, deoarece o companie
sustine ca a reusit sa puna la punct un concept pe care sa il lanseze in
productia de masa.
Compania Terrafugia sustine ca a reusit sa treaca de obstacolele tehnologice si sa dezvolte
un prototip de automobil zburator suficient de bun, incat sa fie
introdus in productia de masa.
La constructia sa se va folosi tehnica imprumutata de la masinile
hibride, care functioneaza atat cu energie electrica, dar si cu benzina,
iar pilotajul se va face in mod automat, ca in cazul avioanelor.
Initial, proiectul se numea Terrafugia Transition si reprezenta un avion care putea fi condus si pe sosele.
Problema era ca acesta trebuia sa decoleze si sa aterizeze numai de pe
un aeroport, asa ca cei de la Terrafugia s-au reorientat.
Asa a aparut Terrafugia TF-X, o masina electrica hibrid, care poate
zbura pe o raza de 800 de kilometri. TF-X poate transporta patru
persoane si incape intr-un garaj normal.
Pe sosea, se foloseste de energie electrica pentru deplasare, insa in aer va fi actionat motorul pe benzina.
Aterizarea se face prin intermediul pilotului automat, care va si cauta
un loc propice, in cazul in care combustibilul este pe sfarsite.
Factorul uman este cel care hotaraste insa, in cele din urma, daca
manevra este una sigura sau nu.
2013, castigatori verde, concurs, Concurs Nutline 2013, diverse, introdu codul, news, premii, promotie Nutline, verde la euro
Participa la promotia Nutline 2013
Achizitioneaza produse Nutline participante la promotie, si poti castiga
una din cele 2 masini plus sofer platit de nutline timp de un an de
zile, plus alte premii. Promotia incepe la data de 10 iunie 2013 si se
termina la data de 11 august 2013.
In perioada mentionata trebuie sa achizitionezi produse Nutline participante si sa trimiti codul de pe ambalaj, eticheta promotionala sau sticker prin SMS la 1877, sau sa-l inscriipe site-ul www.nutline.ro.
Poti castiga:
20 x Premii instant zilnic.
10 x Cupon de calatorie cu taxiul.
10 x Cartela prepaid de 25 euro sau contravaloarea in lei.
2 x Masina la alegere plus sofer platit timp de un an de zile de Nutline.
In perioada mentionata trebuie sa achizitionezi produse Nutline participante si sa trimiti codul de pe ambalaj, eticheta promotionala sau sticker prin SMS la 1877, sau sa-l inscriipe site-ul www.nutline.ro.
Poti castiga:
20 x Premii instant zilnic.
10 x Cupon de calatorie cu taxiul.
10 x Cartela prepaid de 25 euro sau contravaloarea in lei.
2 x Masina la alegere plus sofer platit timp de un an de zile de Nutline.
antena 1, Bogdan Vlădău, burlac, Burlacul, diverse, monden, news, sezon 4, show
Burlacul sezon 4 cu Bogdan Vladau
Al patrulea sezon al reality show-ului Burlacul va debuta la Antena 1, iar modelul Bogdan Vlădău a fost ales să interpreteze rolul principal.
Antena 1 aduce in aceasta primavara Burlacul Sezonul 4 cel mai incendiar show care a creat dependenta in America si controversa in Romania.
Chipesul model care s-a lansat de curand in muzica va fi miza pentru care se vor lupta fete dornice sa il aiba ca iubit si, de ce nu, ca sot. Asta deoarece, daca atractia va fi indeajuns de mare, vom putea asista si la o nunta, prima din istoria show-ului romanesc.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)