Filled Under: , , , , , , , , , ,

Mariu Moga are succes in America nu in Romania

Compozitorul Marius Moga munceşte zi şi noapte de când este în America, însă şi răsplata este pe măsură. Citeşte cu ce trupă celebră lucrează acum...
Marius Moga a cucerit şi piaţa muzicală din America. După ce a compus o piesă pentru cei de la Maroon 5, dar şi pentru alţi artişti de peste Ocean, Marius vrea să dea lovitura cu o nouă trupă "I am 5" - IM5 Band.
 Compozitorul vrea să urce pe culmile celebrităţii cu noua trupă mai ceva decât au făcut-o cei de la Backstreet Boys,  Nsync sau Take That.

În doar două luni, Marius a reuşit să facă 200.000 de euro din muzică. Onorariul său a crescut la 7.000 de euro pentru o piesă.
 "Am multă treabă în America. Am făcut o trupă, "I am 5" de care mă ocup în totalitate. Nu vreau însă să mă mut de tot aici. Voi reveni în curand în tara, deoarece încep audiţiile pentru "Vocea României"", a declarat Moga.

Şi cu banii munciţi în America, Marius Moga vrea să îşi facă o vilă de 1 milion de euro într-un cartier rezidenţial de pe lângă Bucureşti. "Trebuie să muncesc mult de tot ca să termin acea casă", a spus Moga.

Trupa IM5 formată din adolescenţi este adorată de milioane de tineri din întreaga lume. La fel ca şi în cazul celor de la One Direction, şi IM5 sunt "o maşină de făcut bani" astfel încât tot ce poartă semnătura lor se vinde ca pâinea caldă, iar sălile sunt arhipline la concertele lor.
Trupa, compusă din Cole Pendery, Dalton Rapattoni, Will Jay, Gabriel Morales şi Dana Vaughns a fost lansată pe piaţă de veteranii Simon Fuller, Jamie King şi Perez Hilton.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu