Filled Under: , , , , , , , ,

Fiul lui Bote afaceri in fashion

Fiul lui Bote işi deschide atelier de croitorie

E tânăr, frumos şi… responsabil. Andrei Iordache, fost fotbalist, a devenit cunoscut în lumea mondenă nu doar ca manechin, ci şi datorită speculaţiei cum că este fiul secret al designerului Cătălin Botezatu. Dacă ar fi să dăm crezare zvonurilor, am putea să spunem că, în mod sigur, aşchia nu sare departe de trunchi: “fiul” lui Bote îşi deschide atelier de croitorie!
“Nu mă văd deocamdată designer, eu sunt un om în banca mea. Poate o să fac şi eu aşa, vreo două-trei modele, dar nu voi prezenta vreo colecţie pentru că nu sunt designer. M-am gândit să deschid acest atelier de mai multă vreme, dar până acum am testat piaţa ca să-mi dau seama dacă am vreo şansă. Mă bazez, pentru început, pe doamnele şi domnişoarele pe care le cunosc şi care mi-au promis că îmi vor fi cliente. Dacă vor fi mulţumite – şi eu sper că vor fi –, atunci îşi vor aduce şi prietenele, şi uite aşa mă voi dezvolta…”, a povestit Andrei Iordache

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu