Filled Under: , , , , , ,

Danone România a lansat DDB

Danone România a lansat, în premieră pe piață, DDB (Danone De Baut), o noua categorie de bauturi cool, adresata adolescentilor. Cu iaurt dulce-acrisor la baza, DDB are trei variante: Lime my cola – cu gust combinat de lamaie verde, rom si cola, Coco Grande – cu cel mai intens gust de cocos si ananas si Red Hot Cherry, care aduce aroma proaspata a visinelor, informează Revista Piața.
“Noua categorie de produse se adreseaza unui public pretentios, mereu in cautare de diferentiere asa cum sunt adolescentii, iar DDB vine in premiera pe piata cu o propunere cool pentru zona de bauturi. Ne asteptam ca DDB sa fie primit foarte bine de public si sa depasim 1 milion de produse vandute in urmatoarele sase luni,” declara Anca Stroe, Director de Marketing Danone Romania.
Procesul de creatie al produsului a fost unul mai putin conventional; astfel, echipei tinere de proiect i s-au alaturat agentia Cohn & Jansen si cinci adolescenti, cu varste intre 15 si 19 ani, pentru a gasi cele mai inspirate forme de comunicare neconventionala pentru bauturile DDB, colaborare care va continua si pentru campaniile viitoare. Dupa numai o saptamana de comunicare de teasing, pagina de Facebook dedicata a atins aproape 20.000 fani.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu