Danone România a lansat, în premieră pe piață, DDB (Danone De Baut), o
noua categorie de bauturi cool, adresata adolescentilor. Cu iaurt
dulce-acrisor la baza, DDB are trei variante: Lime my cola – cu gust
combinat de lamaie verde, rom si cola, Coco Grande – cu cel mai intens
gust de cocos si ananas si Red Hot Cherry, care aduce aroma proaspata a
visinelor, informează Revista Piața.
“Noua categorie de produse se adreseaza unui public pretentios, mereu
in cautare de diferentiere asa cum sunt adolescentii, iar DDB vine in
premiera pe piata cu o propunere cool pentru zona de bauturi. Ne
asteptam ca DDB sa fie primit foarte bine de public si sa depasim 1
milion de produse vandute in urmatoarele sase luni,” declara Anca Stroe,
Director de Marketing Danone Romania.
Procesul de creatie al produsului a fost unul mai putin conventional;
astfel, echipei tinere de proiect i s-au alaturat agentia Cohn &
Jansen si cinci adolescenti, cu varste intre 15 si 19 ani, pentru a gasi
cele mai inspirate forme de comunicare neconventionala pentru bauturile
DDB, colaborare care va continua si pentru campaniile viitoare. Dupa
numai o saptamana de comunicare de teasing, pagina de Facebook dedicata a
atins aproape 20.000 fani.
Filled Under: Danone De Băut, danone romania, DDB, news, oameni stiri interne, sanatate, vitamine
Danone România a lansat DDB
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu